728x90
반응형

The Keeper Of My Heart

 

 

You the rock I always lean on 
When things I do go wrong
And it's you that make me smile 
When I feel sad

And I know you always near(there) 
To comfort me when teardrops start

You're my hero, 
You're my everything, 
You the keeper of my heart

If sometimes I take for granted 
Little things you do for me
Darling, please forgive me 
If I'm just too blind to see

But without you standing by my side 
My world would fall apart
You're my shining lights in darkness 
And the keeper of my heart

You the keeper of my heart 
Guard it care for me 
You the keeper of my heart 
Hold it close, don't set it free 

And the faked sides 
We should spend sometime apart 
You know I won't be very far away 
From the keeper of my heart

You the rock I always lean on 
When things I do go wrong
And it's you that make me smile 
When I feel sad

And I know you always near(there) 
To comfort me when teardrops start
You're my hero, 
You're my everything, 
You the keeper of my heart
You're my hero, 
You're my everything, 
You the keeper of my heart


*********************************************

 

당신은 내가 하는 일들이 잘못될때 
기대게 되는 바위에요
내가 슬플때
나를 미소짓게 해주시는 분은 당신이에요

또 눈물이 날때 위로해 주시려고
늘 내곁에 계신것도 잘 알아요
당신은 나의 영웅이시고
나의 모든 것이며 
내 마음을 지켜주시는 분이에요

때때로 당신이 나를 위하여 해주신 작은일들을 
내가 그저 분별이 없어 알지 못하면 
사랑하는이여 나를 용서해주세요

당신이 내 곁에 안계시면 
내 온세상은 산산조각이 날거에요 
검은 어둠속에서 빛나는 나의 빛이여 
내 마음을 지켜주시는 분이에요

내 마음을 지켜 주시는 당신
날 돌보시고 지켜주세요
내 마음을 지켜 주시는 당신
날 돌보시고 지켜주세요

우리가 잠시 떨어져 지내야 할 운명이라도
당신이 아시듯 
나는 내 마음을 지켜 주시는 분에게서 
멀리 떠나지 않겠어요

당신은 내가 하는 일들이 잘못될때 
기대게 되는 바위에요
내가 슬플때 
나를 미소짓게 해주시는 분은 당신이에요

또 눈물이 날때 위로해 주시려고
늘 내곁에 계신것도 잘 알아요
당신은 나의 영웅이시고
나의 모든 것이며 
내 마음을 지켜주시는 분이에요
당신은 나의 영웅이시고
나의 모든 것이며 
내 마음을 지켜주시는 분이에요

728x90
반응형

'「노래 老來 」 > 「음악」' 카테고리의 다른 글

Mariah Carey - Touch My Body  (1) 2015.08.22
My heart will go on  (0) 2015.08.21
Rod Stewart - Its A Heartache  (0) 2015.07.05
홀로 아리랑  (0) 2015.07.05
Tish Hinojosa-Donde Voy  (0) 2015.07.05
Posted by 砅涓
,