728x90
반응형

 

Don't you know
that I want to be more than
just your friend
Holding hands is fine
but i've got better things
on my mind
You know it could happen
if you'd only see me
in a different light
baby when we finally get together
you will see that I was right
say you love me
You know that it could be nice
if you'd only say you love me
Don't treat me like I was
I saw over
Please love me
I'll be yours and you'll be mine
and If you'd only say
you love me baby
Things would really work out fine
Don't you know
that I want to be more than
just your friend
Holding hands is fine
But I've got better things
on my mind
You know it could happen
if you'd only see me
in a different light
but baby when we
finally get together
you will see that I was right
Say you love me
You know that it could be nice
If you'd only say you love me
and Don't treat me like I was
I saw over
Please love me
I'll be yours and you'll be mine
and If you'd only
say you love me baby
Things would really work out fine
Say you love me
You know that it could be nice
If you'd only say you love me
and Don't treat me like I was
I saw over
Please love me
I'll be yours and you'll be mine
and If you'd only
say you love me baby
Things would really work out fine
and If you'd only
say you love me darlin'
Things would really work out fine


Don't you know
너는 모른다
내가 더 되고 싶다고 말야
그냥 네 친구
손을 잡는 것은 괜찮다
하지만 더 좋은 게 있어요
내 마음 속에
너도 알잖아, 일어날 수 있다는 거
날 볼 수만 있다면
다른 시각으로
우리가 마침내 함께 할 때 아기
내가 옳았다는 걸 알게 될 거야
나를 사랑한다고 말해
그게 좋을 수도 있다는 걸 알잖아
날 사랑한다고만 말해준다면
날 예전처럼 대하지마
나는 그것을 보았다
제발 나를 사랑해줘
내가 네 것이 될 것이고
너는 내 것이 될 것이다
그리고 만약에 네가 단지 말만 한다면
넌 나를 사랑해
일이 잘 풀릴 것이다
너는 모른다
내가 더 되고 싶다고 말야
그냥 네 친구
손을 잡는 것은 괜찮다
하지만 더 좋은 게 있어
내 마음 속에
너도 알잖아, 일어날 수 있다는 거
날 볼 수만 있다면
다른 시각으로
하지만 우리가 아기일 때
마침내 합치다
내가 옳았다는 걸 알게 될 거야
날 사랑한다고 말해
그게 좋을 수도 있다는 걸 알잖아
네가 날 사랑한다고만 말했으면
그리고 날 예전처럼 대하지마
나는 그것을 보았다
제발 나를 사랑해줘
내가 네 것이 될 것이고
너는 내 것이 될 것이다
그리고 만약에 네가 단지
나를 사랑한다고 말해
일이 잘 풀릴 것이다
날 사랑한다고 말해
그게 좋을 수도 있다는 걸 알잖아
네가 날 사랑한다고만 말했으면
그리고 날 예전처럼 대하지마
나는 그것을 보았다
제발 나를 사랑해줘
내가 네 것이 될 것이고
너는 내 것이 될 것이다
그리고 만약에 네가 단지
나를 사랑한다고 말해
일이 잘 풀릴 것이다
그리고 만약에 네가 단지
날 사랑한다고 말해줘, 달린
일이 잘 풀릴 것이다
너는 모른다

 

728x90
반응형

'「노래 老來 」 > 「음악」' 카테고리의 다른 글

진도아리랑  (0) 2016.12.11
You're my Best Friend  (0) 2016.11.25
Nana Mouskouri-Over and Over  (0) 2016.11.23
문연주 - 공항의이별_가요무대  (0) 2016.11.23
just When I Needed You Most  (0) 2015.10.18
Posted by 砅涓
,