728x90
반응형


Every where I Look today
make me stop and make me think
thank you load for giving me 
the chance that I might see
pretty flower all round butterfly that make no sound
that when I stop an'tell myself
How Lucky I Must Be  
land and roses around door
I could sak for nothing more
a home that and with laughting and with love
the warm sunshine upon my face 
It's memory time can't erase
no wonder that I tell myself
how lucky I must be 
stolling on a summer's night
one you loving by your side
sharning all your hope and all your dream
In the distance far away an eagle cry and seems to say
look at me I'm wild and free
how lucky I must be

내가 오늘 돌아보는 모든곳들
내 발걸음을 멈추고 생각 하게 하네요
주님 감사드립니다
저를 깨닮을 수 있는 기회를 주심에
주변의 아름다운 꽃과 소리없이 나는 나비
나는 발걸음을 멈추고 나에게 말하지요
나는 참 운이 좋은 사람이야
집주위의 목초지와 장미꽃들
나 더 바랄게 없고
웃음과 사랑으로 지은 우리집
내얼굴에 비치는 따스한 햇살
세월도 지울수없는 추억들
내스스로 말하는게 조금도 놀랍지않아요
나는 참 운이 좋은 사람이지요
여름날밤 산책
바로곁에 있는 사랑하는 사람과
모든 희망과 꿈을 함께 나누지요
저멀리 독수리가 외치며 말하는듯 하네요
날 좀봐요 ,야생이며 자유롭지요
나는 참 운이 좋은 사람이야

 

728x90
반응형

'「노래 老來 」 > 「음악」' 카테고리의 다른 글

그 때가 좋았네  (0) 2013.10.15
Isla Grant ; When The Day Is Done  (0) 2013.10.08
Isla Grant - A Daisy For Mama  (0) 2013.10.08
Isla Grant ~ Sorry  (0) 2013.10.08
Isla Grant We'll meet again my friends  (0) 2013.10.06
Posted by 砅涓
,